pewny i doświadczony partner – od 2001 r. na rynku,
wysoka jakość obsługi,
stały kontakt mailowy i telefoniczny,
pogotowie awaryjne – całodobowo,
oferta dostosowana do indywidualnych potrzeb klientów,
dbałość nie tylko o stan techniczny nieruchomości ale także o estetykę jej otoczenia,
dążenie do maksymalizacji zysku dla nieruchomości,
atrakcyjna cena za szeroki wachlarz usług.
Pakiet obejmujący swoim zakresem:
obsługę administracyjną,
obsługę księgową,
obsługę techniczną,
całodobowy dyżur elektryczny,
całodobowy dyżur wodno-kanalizacyjny,
podstawowa obsługa prawna,
ubezpieczenie nieruchomości.
W ramach pakietu wykonujemy następujące obowiązki:
przygotowanie i organizacja spotkań, zebrań Wspólnoty Mieszkaniowej wraz ze sporządzeniem odpowiedniej dokumentacji,
reprezentowanie Wspólnoty Mieszkaniowej przed organami administracji samorządowej i publicznej oraz przed sądami,
konsultacje prawne wraz z obsługą prawną na etapie przed sądowym,
udzielanie właścicielowi na każde jego życzenie wyczerpujących informacji o sprawach dotyczących zarządzania nieruchomością oraz o stanie rozliczeń z różnych tytułów,
prowadzenie i przechowywanie dokumentacji budynku, poszczególnych lokali,
prowadzenie i aktualizacja wykazu lokali,
pełna obsługa korespondencji zarówno z właścicielem, najemcami jak i podmiotami zewnętrznymi,
zawieranie, zmiany i rozwiązywanie umów ubezpieczenia budynku, zgłaszanie ubezpieczycielowi szkód,
informowanie właściciela o zdarzeniach, które mogą doprowadzić do szkód lub odpowiedzialności właściciela,
kontakt ze służbami miejskimi i porządkowymi: Policja, Straż Pożarna. Państwowa Inspekcja Pracy itd. w przypadkach bezpośrednio związanych z bezpieczeństwem użytkowników zarządzanej nieruchomości,
wydawanie mieszkańcom właścicielom i mieszkańcom nieruchomości zaświadczeń dotyczących lokali,
zapewnianie druków opłat,
przygotowanie dla nieruchomości umów na dostawę mediów i usług,
rozliczanie dostawy mediów dla poszczególnych właścicieli i najemców oraz całego budynku,
przygotowanie propozycji projektu rocznego planu gospodarczego nieruchomości,
realizacja zaplanowanych na zebraniach Wspólnot Mieszkaniowych remontów i inwestycji w pełnym zakresie,
zbieranie ofert, przeprowadzanie procedury wyboru wykonawców i dostawców usług,
prowadzenie dokumentacji technicznej budynków,
zlecanie przeprowadzania przewidzianych przepisami prawa kontroli technicznych i okresowych przeglądów budynków i urządzeń stanowiących ich wyposażenie,
bieżąca kontrola stanu technicznego nieruchomości i poszczególnych lokali,
dbanie o utrzymanie czystości i porządku w budynku i w obrębie posesji,
nadzór nad pracami firm wykonujących remonty i dokonywanie ich odbiorów,
prowadzenie bieżącej ewidencji zgłoszeń konserwacyjnych i terminów ich realizacji,
prowadzenie dokumentacji technicznej budynku, w tym książki obiektu zgodnie z wymogami prawa budowlanego,
zapewnienie obsługi konserwacyjnej budynku oraz pogotowia technicznego w zakresie instalacji elektrycznej oraz wodno-kanalizacyjnej,
zapewnienie usług związanych z prawidłowym funkcjonowaniem urządzeń technicznych nieruchomości np. domofonów, bram wjazdowych itp.,
realizacja remontów: pozyskiwanie ofert potencjalnych wykonawców, zlecenie wykonania projektu (jeżeli jest wymagany), realizacja wybranej oferty, zgłoszenie robót lub uzyskanie pozwolenia, zawieranie umów na wykonanie remontów, nadzór nad wykonaniem prac, odbiór zleconych prac i rozliczenie remontu,
wyszukiwanie alternatywnych źródeł finansowania dla Wspólnoty – reklama, adaptacja i sprzedaż pomieszczeń, wynajem pomieszczeń itp.,
w przypadku decyzji o adaptacji pomieszczeń na mieszkanie przeprowadzenie całego procesu inwestycyjnego łącznie z wyszukaniem inwestora i nadzorem nad realizacją,
otwarcie rachunku bankowego i dokonywanie rozliczeń poprzez ten rachunek w ramach udzielonego pełnomocnictwa,
dekretacja i analiza dokumentów księgowych,
prowadzenie rozliczeń z dostawcami mediów,
prowadzenie ewidencji kosztów zarządu nieruchomością,
pełna obsługa finansowa nieruchomości tj. pobieranie opłat od najemców, kontrola należności, rozliczanie dokonywanych wpłat,
windykacja należności polegająca na wysyłaniu upomnień i wezwań do zapłaty, sporządzanie pozwu do sądu w celu uzyskania nakazu zapłaty oraz sporządzenie wniosku do komornika o egzekucję długu,
prowadzenie sprawozdawczości dla urzędów administracji skarbowej i publicznej
Zakres przedstawionych czynności może być poszerzony w zależności od potrzeb właściciela i charakteru nieruchomości.